Mystiske gjester av Linn T. Sunne

 

”Mystiske gjester” er fyrste boka om ungane i bygda Sommervik. Dei sentrale personane er tvillingsøstrene Eline og Linnea, og venen deira, Oskar. Handlinga er skrive som ein detektivforteljing, noko som gjer at ho vil høve like godt til gutar som til jenter. For ikkje å avsløre innhaldet vil eg bare nemne nokre stikkord om handlinga: tjuveri, politi, mindreårige, asylsøkarar, allergi.

Boka har eit lett språk, stor skrift, gode illustrasjonar og ein spennande handling. Eg meiner at ho vil høve godt både  til høgtlesing i klasserommet og til lesing for seg sjølv. Eg vil spesielt anbefale ho for lesesvake elevar, eller til elevar som slit med motivasjon for lesing. Antyda målgruppe er ungar i alderen 7-11 år. Boka er skrive på bokmål av Linn T. Sunne, medan illustrasjonane er laga av Ida Larmo.

Ei barnebok, 99 sider, utgjett av Gyldendal Norsk Forlag AS- 2009.

Dette innlegget ble publisert i Bokomtaler. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mystiske gjester av Linn T. Sunne

  1. siljeblomst sier:

    Hei 🙂
    Jeg er alltid på jakt etter gode bøker som egner seg til høytlesing for klassen min. Denne skal jeg sjekke ut! Tusen takk for tips, Mona.

Legg igjen en kommentar

