Packard Bell EasyNote LJ71

Jeg har endelig tatt meg råd til å kjøpe meg en splitter ny bærbar pc. Og valget ble Packard Bell EasyNote LJ71, som jeg forøvrig har skrevet om tidligere. Noe av grunnen til at denne havnet øverst på ønskelisten var fordi Photoshop Element 7 var inkludert med i prisen. Nå har jeg hatt pc’n i litt over en uke og jeg er storfornøyd!

Har så vidt prøvd meg litt fram på Photoshop, men det tar tid å sette seg inn i alle funksjonene, så jeg bruker fortsatt PhotoScape når jeg skal foreta hurtigredigeringer. Det kommer seg vel etterhvert 😉

Legger ut noen bilder av prøveprosjektene mine.

Før redigering:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter redigering:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har redigert vekk arret under venstre øye, samt en føflekk på høyre kinn. Og så har jeg testet ut litt teknikker for å klippe ut motivet og legge på forskjellige lag. Må nok finne meg en brukerhåndbok, for jeg trøblet en del =)

Er det noen som har erfaring med Photoshop Element 7 og kan gi meg noen tips?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Foto og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

