Ny bok i The Vampire Diaries – bok 8: Phantom

Jeg satt litt sånn tilfeldig og surfet rundt inne på goodreads da jeg kom over enda en bok i The Vampire Diaries serien. Jeg trodde først serien var ferdig etter 4.bok, deretter fant jeg 3 bøker til ( The Return ) som jeg følte at jeg måtte lese for å finne ut hvordan det hele endte. For å være helt ærlig så var jeg nesten litt glad da jeg var ferdig med Midnight, bok nr.7.

Bøkene i seg selv var helt OK. De var såpass spennende at jeg måtte lese neste, og så neste, og så neste. Men etterhvert utover i serien ble jeg mer og mer irritert på Stefan og Elena. De ble liksom alt for bløt-hjertede og nesten litt skinnhellige. Hadde mye mer sansen for Bonnie, og ikke minst for Damon..ah..sukk!

Skulle virkelig ønske at Damon kunne fått en større rolle i bøkene, evt. at Elena og Stefan kunne blitt litt «slemmere», og kutta ut alt det her lovely, love-pjattet.

Det er derfor jeg sitter her nå med litt blandede følelser. Skal forfatteren virkelig fortsette denne serien…umh.. Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg sikkert til å lese  Phantom også. Håper imidlertid at det står mer om Damon, og lite om Elena og Stefan..ha ha.. det er vel kanskje det samme som å tro på julenissen =D

Omtale hentet fra Goodreads. Alle linker i dette innlegget går også dit.

Phantom: v. 8 (The Vampire Diaries: The Hunters #1)

Since meeting vampire brothers, Stefan and Damon Salvatore, Elena Gilbert has been to hell and back. Now that she and her friends have saved their hometown from a demonic sprit, everything can finally go back to normal. But Elena should know better than anyone that Fell’s Church will never be normal. In PHANTOM, a dangerous new other-worldly threat sets its sights on Elena. And this time she can only count on one Salvatore brother to protect her.
Kommer du til å lese flere bøker i denne serien?
Dette innlegget ble publisert i Bøker og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Ny bok i The Vampire Diaries – bok 8: Phantom

  1. Ladybug sier:

    Jeg har de første bøkene her men har ikke suset meg til å begynne på serien enda. Blir spennende å se hvor mange av bøkene jeg kommer til å lese 🙂 I disse dager gir vel L.J. Smith ut sin siste VD bok, etter det er det ikke henne som skriver serien lenger.

  2. Randi sier:

    En skulle tro at forfatteren gjorde det med vilje. Jeg tror alle oss jenter har et ekstra crush på Damon, bad-ass, hothothot 😉

  3. kristin sier:

    Helt enig!

  4. Sofie sier:

    Hva heter bøkene på norsk? og hvor får jeg de på norsk? er fan av serien 😀

Legg igjen en kommentar

