Hunted ( House of Night ) book 5 – P.C. and Kristin Cast

Z has boy issues, again…what a shock! ( NOT ). Zoey prøver til stadighet å fortelle oss at hun innerst inne, sånn egentlig, ikke er «ho-ish» eller «skanky», men jeg begynner mer og mer å tenke som vennene hennes. Zoey ER faktisk «litt» lett på tråden =)

sitat

I didn’t kiss him because of stress, or fear, or escape, or because of anything except the fact that I wanted to kiss him. I like him. Really, really like him.

Ellers er Hunted fullstappet med spenning og gode replikker. Jeg digger Aphrodite, flirer av tvillingenes evige gnål, og samtidig ergrer jeg meg grønn over at denne vennegjengen til Zoey MÅ diskutere mote, hotte karer, skosalg og annet «fjås» når spenningen er som verst!

( Om noen lurer på om jeg kanskje blir litt revet med, så ja! En uvane jeg har…)

Gleder meg til å lese resten av bøkene i serien! Er allerede godt i gang med neste bok, Tempted =)

Dette innlegget ble publisert i Bokomtaler og merket med , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hunted ( House of Night ) book 5 – P.C. and Kristin Cast

  1. Randi sier:

    Jeg har lest ut Awakened, så nå venter jeg bare på neste:) Zoey er så irriterende i blant, jeg blir frustrert, men jeg er spent på hvordan det hele ender, en eller annen gang 🙂

Legg igjen en kommentar

