Bokpakke fra capris!

Ingenting er så hyggelig som når postmannen kommer med pakke på døra hjemme hos oss. Og da jeg så  logoen til Capris utenpå pakken ville jeg mest bare juble som en unge på julaften =)

I år kjører jeg ikke tradisjonell påskekrim siden jeg er blitt noe hekta på fantasi / vampyr / science fiction. Unntaket er boka «The Outlander« av Gil Adamson ( http://bokelskere.no/bok/enken/289624/ ) som handler om ei ung kvinne, en enke, på rømmen gjennom villmarken ettersom hun tydeligvis har tatt livet av mannen sin. Gleder meg stort til å lese denne!!!

Men før jeg kan begynne å lese annen litteratur MÅ jeg bare lese alle bøkene i House of Night– serien. Nå har jeg lest de 4 første bøkene og det er så spennende at jeg må fortsette. Hvis ikke kommer jeg til å gå rundt og fundere ut alle mulige slags løsninger / avslutninger, og da får jeg ikke konsentrert meg om noe annet =) Teite meg! NOE hekta..JUPP =)

Dagens bokpakke: 5 bøker i Weather Warden serien, The Outlander, Halfway to the Grave og Covet.

God påske!

Dette innlegget ble publisert i Bøker og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Bokpakke fra capris!

  1. Nina sier:

    Covet har jeg ikke lest, men Black Dagger Brotherhood av samme forfatter er utrolig bra!:)

Legg igjen en kommentar