The Vampire Diaries

Endelig har jeg fått tid til å lese noen bøker igjen! Det var en gang noen som sa til meg at; «når man får baby kan man sitte hjemme hele dagen, kose seg med amming og lese masse bøker»..

Vel, eh..Jeg fikk min førstefødte for tre og et halvt år siden, og har så godt som ikke lest bøker etter det. Har lest 3-4 bøker i den «Havets Datter» serien, men det er jo tynne pocketbøker som man kan skumme over på en liten kveldsstund.

Jeg feiret nyttårsaften alene ( med 2 sovende barn ) foran tv skjermen. I DVD-spilleren hadde jeg ladet på med alle 3 Twillight filmene. Jeg hadde en KJEMPEFIN nyttårsfeiring. Det passet meg helt utmerket og kunne ha både sofaen og tv’n helt for meg selv, og bare fryde meg over vampyrer og varulver som slåss =)

Det ble imidlertid så spennende at den 4 januar gikk jeg inn på CDON.COM og bestilte den siste boka – Breaking Dawn.

Uansett, så ble jeg noe «bitt av vampyr-basillen». Det er jo så artig å lese noe annet enn det jeg vanligvis leser ( Krim av P.D James, Unni Lindell, Henning Mankell, m fler ). Så dermed søkte jeg litt rundt på nett, mest på bloggen til Nina, som jeg vet leser en masse bøker, og så bestemte jeg meg for å prøve The Vampire Diaries.

Til alt «hell» for meg så ble begge ungene syke og måtte være hjemme fra barnehagen i ei hel uke, dvs. at jeg rakk å lese en hel del da ungene lå febersyke og sov i hver sin ende av sofaen. ( til tross for det så ønsker jeg mest å ha friske unger..Det var IKKE kult å være hjemme og inne ei hel uke ).

Nå har jeg lest de 4 første og begynt på nr 5. Noen andre som har lest denne serien? Og hva synes dere om den?

Dette innlegget ble publisert i Bøker og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

